8

Idag fyller min Christoffer 8år, grattis!!
Alltså 8 år sen jag blev pappa, då var jag 27år bodde i Stockholm. Tränade lite lagomt och hade ingen aning om hur det skulle gå..
Nu är jag alltså 35 har 3 barn, bor i Lappstockholm (lycksele).. Har fortfarande ingen aning om hur livet som vuxen kommer bli.. Tränar gör jag också, nu hårdare än någonsin, har aldrig varit i bättre grundform. Rätt härligt att kunna säga det i min sitts:-) Tror väl faktiskt dom flesta i 27 års åldern som hållit på med olika idrotter hela livet, tar ett steg tillbaka när dom blir föräldrar. Är faktiskt lite stolt över min resa under dessa år, får bara hoppas att den fortsätter och att 2015 blir mitt bästa år:-)

Men idag ska vi fira allas vår Stoffe, han fick sin elgitarr imorse. Så nu hoppas jag han blir en riktig rockstar:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack