Spec 2015

Har efter rätt mkt velande nu bestämt mig för vilken spec jag ska ha nästa säsong,  har varit rätt sugen på att testa nya XTR. Men jag är en Sram kille... Så blir Xx1 under 2015,  detta blir ju också nytt för mig, då jag varit kvar på XX lite för länge;-) Var också inne på ett vevparti med wattmätning, men hoppar över det iår. Har rätt bra känsla för hur mkt jag ska ta i ändå.
Framgaffeln blir en RS1, riktigt sugen på den!! Nu återstår det vilken ram som ska köras på.. Men det håller jag på ett tag till:-)
Gårdagens eftermiddagspass gick väl bra, nästan för bra..
Idag blev det ett morgonpass med riktigt seg kropp, ville inte vakna alls. Men lyckades med uppgiften att bli trött, så då var det väl ok.

Kommentarer

Blev det nått slutgiltigt från Länsförsäkringar tillslut?
Samuel sa…
Det slutgiltiga från LF är att dom inte betalar ut en krona.. Men har överklagat, men det kommer ta tid. Är det klart innan nästa jul får jag nog var glad... :@

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack