Mkt nu..

Är den tiden på året då det inte är så svårt att hitta nått att göra, har man också 2 barn som fyller år blir det ännu mer..
Imorgon fyller Christoffer 8 år, så då blir det firande med närmsta familjen. På lördag blir det kalas med 7 killar till, full fart då kan jag tro:-) Sen på söndag fyller Isabelle 1år,skönt då att hon inte bryr sig så mkt än.. Men blir väl ändå kalas med familjen och en hel hög presenter..
Sen är det ju allt innan jul också som ska fixas, plus allt annat i livet. Ska väl även hinna träna också, just därför gasar jag på även denna vecka.
För enligt min plan med 3 hårda veckor och 1 lugn, skulle jag nu haft en lugn vecka. Men jag vet av erfarenhet att veckorna kring jul och nyår är det svårt att träna som jag vill, är ju inte direkt så att det är populärt att dra ut  på distans på julafton... Eller nån annan dag heller..
Så därför kör jag på och hoppas då kunna känna ett lite större lugn under julhelgerna:-)

Igår var det ingen träning på eftermiddagen, istället styckade jag och pappa vildsvinet vi fick. Det gick bra:-)

Idag så har jag kört fyror på morgonen och hoppas hinna med ett set till i slalombacken ikväll, men då till fots och med stavar...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack