Bra början

Fin början på december och denna vecka, morgonpasset var 60/30 på 360/250w. Orkade för första gången sen i Maj 40min, detta innan frukost också.. Kändes som det fanns några minuter till i kroppen, men måste ju spara nått till i eftermiddag:-) Går nu in i tredje veckan med tuffare träning, så tar detta som ett tecken på att jag ligger rätt bra i belastning.

Har även hunnit med att boka en endurohoj.. Den ska dyka upp efter nyår, nån som kan gissa vilken cykel det är??
Varför ska jag ha en sån cykel då, ska tokfan börja köra endurotävlingar?? Ja kanske nån, Falun ligger ju bra till med ett tvådagars då.. Kommer troligtvis komma toksist, men i den disciplinen bryr jag mig inte:-) För framförallt är det ett steg i att bli mer bekväm i utförskörningarna, vi har ju dessutom fina spår utanför lycksele i bocksliden. Där kommer det vara roligt med lite mer slaglängd, rätt vad det är kan jag hoppa också;-)

Nu kan jag bara hoppas att månaden fortsätter i samma stil..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift