Lite arg..

Morgonens träning gick väl sådär, som vanligt nu på fredagar var det 60/120 intervaller på schemat. Körde på 7.5w/kg och målet var minst 12st, kände att det skulle bra jobbigt att fixa det.. Efter 7st tog jag en i taget, fixade tionde och sen den elfte men då grävde jag djupt. Började på tolvan och siktade på 30sek, nådde 45sek sen gav jag upp. 10 sek senare blev jag förbannad nog fan hade jag väl kunnat fixa hela, var för vek!! Så nu är jag fortfarande lite arg på mig själv, ska inte gå upp så lätt!!
Får ta igen det på kvällens pass istället.. Är även lite sugen på att ge mig på en tjuga, men det får bli nån annan gång. Måste ta ett snack med coachen och se vart det finns plats för en sån:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift