Tung dag

Igår var en mkt tung dag, självförtroendet i botten. Gick omkring och tvivlade på mig själv och allt jag gjorde, får ibland dessa dippar och det är inte skoj. Gäller bara att vända den onda spiralen så snabbt som möjligt, får försöka fokusera på det positiva istället.
Var nära att ställa in träningen också, men tog mig ut vid halv 9  på kvällen. Ursprungliga planen var en massa fina intervaller under 2 tim, det orkade jag inte fokusera på. Så blev full fart i 80 min istället, kan väl kalla det TT efter skoterspåren. Hade fint och jämnt tryck hela tiden, känns som jag orkar växla tempo mkt bättre nu än tidigare. Men är ju svårt att säga om det stämmer, har ju ingen att jämföra med. Och känslan ensam ute i mörka skogen kan lätt lura en...

Imorse var det intervaller inne på monarken, blev 12st 30sek på över 700w. Vilade 2,30 mellan, svårt att säga om detta är bra eller inte. Då jag håller med Henrik Öijer om att alla håller sina siffror hemliga, men vad jag gör på en monark nu säger ju väldigt lite om vad jag gör ute i skogen i juli.. Så jag håller inget hemligt:-) Men trött blev jag och ansiktet var så där mysigt bortdommnat..

Kommentarer

Anonym sa…
Ni kan vara lugna, mina Watt är långt ifrån era. Figge i Kolmården
Samuel sa…
Ja menar ju det, för till sommaren är du ju lika snabb/snabbare trotts mindre watt:-)
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack