Tidigt

Just nu är det tidiga mornar, Isabelle är inne i nån period där hon vaknar vid 5. Sen ska man se till att hon inte väcker sin syskon i dryga 2 tim, det är rätt jobbigt.. Men men även denna fas går säkert över, men den får gärna göra det rätt snabbt!!

Igår klarade jag av att vila helt och hållet, kände mig otroligt sliten på kvällen. Så var nog nyttigt att vila:-) idag ska jag träna litegrann, blir en 30-40min på monarken. Tänkte hela tiden ligga i säkerhetszonen, kanske kommer man bli bekväm innan denna vecka är över. Fast imorgon tänkte jag ta i lite mer, planen då är att göra en lite statuskoll. Men vilken typ vet jag inte än, kan ju köra istort sett vilket pass som helst och jämnföra med. Det är ju fördelen med att ha kört mkt monark i några år:-) Ska jag testa att sätta Pb på fyror eller nått mer åt tröskelhållet?? Får se vad jag känner för, eller har ni nått önskemål pass? Är öppen för förslag..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack