Drömhoj??

Har sista tiden ägnat mkt tid åt att leta cyklar på nätet.. För iår är det ju tyvärr för sent att hitta nått, skulle ta för lång tid. Men drömma, kan man ju:-) Tittat på Scott och deras Spark 700 Di ultimate, snacka om hoj fullproppad med senaste tekniken. Men trotts detta finns det hojar jag skulle vara snabbare på, plus att cyklarna med denna teknik är hutlöst dyra!! Efter en del letande hittade jag nog cykeln jag skulle vara snabbast på, en FS 29a med 120mm slaglängd och dropperpost.. Saknas ju nästan bara baggyshorts då;-) Nädå men tror att en sån cykel skulle hjälpa mig med mina svagheter och kunna framhäva det jag är bra på, men nu blir en sån cykel bara en dröm denna säsong. Fastnade för denna Cube bland olika modeller, var ju dessutom rätt snygg med lite färg på.. Sen har jag sett att Merida kommer med en ny heldämpad cykel, ska lanseras nästa helg i Albstadt. Blir skoj att se vad dom gjort för förändringar, sett att dom flyttat bakdämparen mm.. Sen vet jag inte om det är 27.5 eller 29".. Jaja hinner nog komma mkt nytt innan jag kan skaffa något nytt, men längtar efter FS igen!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift