Stark? frustrerad och dåligt humör..

Körde mitt planerade TT igår, 40min i full fart. Men fort går det inte just nu, underlaget ser till att det knappt går framåt ibland.. Men ska jag tro på känslan var jag riktigt stark, kunde trycka på max i backar och sen återhämt mig väldigt snabbt:-) Sen om det beror på att jag är stark eller att jag inte tar i max när jag är själv vet jag inte, är svårt att veta när tiderna inte går att titta på. Men hoppas att känslan stämmer... Känner en hel del frustration över detta, vill ut och tävla nu.. Se hur jag står mig och vad som jag behöver förbättra.. vill känna mig stark på tävlingar inte ensam ute i en lerig skog!! Men måste ha tålamod och tro på att min tid kommer, och att jag då är ännu starkare. Idag skiner solen och det verkar bli en kanondag, synd då att jag inte kan cykla förrens ikväll.. Då har det säkert börjat snöa..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack