AJ!

Fattar inte vad jag gjort riktigt, vet inte när jag skulle ha sträckt mig förra helgen.. Men jag har skitont!! Kan knappt ta mig upp ur sängen på morgonen numera, varit lika öm nu i 3 dagar. Men blir inte värre iallafall, fast ska jag kunna tävla på ett vettigt sätt till helgen måste det bli bättre snabbt. För nu kan jag inte djupandas och stå upp på cykeln går inte, kommer köra på lördag även om det gör ont. Men det går ju inte gasa på ordentligt då, och det vill man ju kunna göra.. Var ute och gled på cykeln i 2h igår kväll, höll på frysa ihjäl.. 11grader, regn och blåstt gjorde så att jag skakade och var avdomnad när jag kom hem. Ska det vara så i Juli?? Jaja gjorde som sagt ont när jag cyklade, men det positiva är att det inte är värre idag.. Men blir nog Monark ett par dar nu för att läka ihop sträckningen, och inte riskera dra upp den mer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack