TT

Igår var det dax för ett TT igen, körde återigen på Tannberget. Men la till en backe till nu, så jag fick köra en gång hela vägen upp. Varvet tog nu ca 12min, rätt lagom alltså. Körde 5 varv så hårt jag orkade för mig själv, tycker att det gick bra. Var trött efter varje backe, men återhämtade mig bra mellan varje backe. Hoppas verkligen verkligen den känslan stämmer och att den stannar kvar ett tag:-) Har även fått tag i en spindel till vevpartiet så jag kan köra med rotorklingor, tack för det Experimental Prototyp! Satte på det igår på eftermiddagen, så blir att testa idag. Körde med dessa klingor för 2 år sen, gillade verkligen dom då. Nu kan jag även köra med en 34 klinga fram, varit lite orolig över att bara ha en 32a tidigare. Med 34an kan jag känna mig lite lugnare, men kommer nog få investera i en 36a framöver. Men på SM borde en 34a bli bra:-) Ska även sätta på ett nytt bakdäck när det kommer, blir thunder Burt bak. Fram vet jag inte riktigt, velar mellan Racing Ralph och Rocket Ron. Spelar nog ingen större roll egentligen, men har alltid gillat Rocket Ron.. Sen ska nog bromsskivorna bytas till lättare alternativ om jag orkar, men sen är det färdigskruvat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack