Olikt mig..

Fick flera kommentarer under SM helgen, om att det inte var likt mig mm... Vad gällde då detta?? Jo att min cykel är i orginalskick, bara klingan som är bytt. Nä detta är inte riktigt likt mig, men känner att det är helt onödigt att uppgradera denna hoj. Den är ju raceklar ur kartongen, hjulen är ju riktigt vassa och det enda som jag skulle kunna byta är sadeln. Den har ju inte kolfiberrails;-) men är däremot mkt skön.. Så detta är ett bra betyg på cykeln::-) Idag ska det tränas också, måste komma igång igen. Så idag blir det ett av mina favoritpass, ca 2h i bra fart på fina stigar och lite grusväg. Väldigt okomplicerat men rätt effektivt om man vill bli lite mör, och dessutom ha skoj under tiden..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack