Att bli äldre..

Fyllde ju år igår, skulle vara enkelt att säga att man nu bara är ett år klokare mm.. Men jag vet faktiskt inte om jag gillar att bli äldre, känner mig inte gammal och tänker sällan på min ålder. Men när jag hör siffran 36 låter den rätt hög tycker jag, för jag ser inte på mig själv som nästan 40... Jaja bara fortsätta kämpa emot och vägra växa upp:-)

Dagen var i övrigt mkt bra, gott fika i trevligt sällskap. Vad mer kan man önska sig liksom:-)
Tränade också på kvällen efter att barnen gått isäng, blev 90min ute i lugnt och fint tempo. Idag däremot var det full fart på morgonen, körde stenhårt och det tog stopp efter 20min sen var det bara att kämpa på i 10 till men då med sänkt kraft.. Detta var tanken med passet, ville köra lite hårdare än jag klarar av. Måste ju ut ur myszonen ibland;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift