Utveckling

Igår var det 5grader varmt helt plötsligt, vilket betyder slask och fanskap ute. Kan nog gå cykla ute i skogen, men jag ville köra med kvalité igår. Så då blev det monark i garaget, körde ett referenspass på tröskel. 60/30 över under tröskel så länge jag orkar på bestämt motstånd, kände mig seg från första minuten igår..

Hade ett drömmål förra vintern att klara 60min, detta då jag fixade 20min i början på hösten. Klarade det i våras och var supernöjd då:-) Nu körde jag också i 60min men inte alls lika nöjd, tills jag faktiskt insåg att det är riktigt bra. Är ju dessutom slutet av 4e veckan med hård träning,  vilket innebär sliten kropp vissa dagar... Så kan ibland vara bra att titta bakåt i träningsboken, för ett år sen var detta ett drömmål.. Nu kände jag mig först lite missnöjd, men med lite perspektiv på passet var det ett riktigt bra pass så här i slutet av november! 

Idag ska jag ut å rulla lite, men det blir först ikväll. Under dagen är det julmarknad och skyltsöndag med familjen :-)

Kommentarer

KJ sa…
Ser att du nu officiellt också kvalat in som elitcyklist på Öijers blogglista... Grattis! :-)
Samuel sa…
Ja det är stort:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack