Kroppen

Kroppen är bra fantastisk ibland, den fixar mkt mer än man tror..  onsdag eftermiddag var jag tokslut, igår morse trodde jag att det inte skulle gå träna. Men satte mig ändå på Monarken för att testa, körde 60/30 över/under tröskel. Drog på i 21min, snittet landade på 358w.. Mkt bättre än jag någonsin kunnat drömma om.. I morse så var det sen dags för 60/120@560w igen, men nu utan vilodag innan och 8e dagen med träning i rad. Så inga större förhoppningar,  men efter dom 2 första som var riktigt sega kunde jag gneta på. Klarade 12 st sen var jag tvungen att stappla mot jobbet, hade väl fixat en halv till iallafall annars.

Så mkt nöjd med dessa 2 pass, för har varit trött..  Men nu bara ett pass kvar innan jag imorgon har min efterlängtade vilodag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift