Ladda om..

Nu är det dags att försöka hitta kraft och motivation för dom kommande 5 veckorna, ska se till att det blir tufft. Målet med denna period är att köra mer och tuffare än förra perioden, både mer tid och intensivare.. Hoppas på att vara ordentligt sliten sista 2 veckorna, då har jag gjort rätt:-) Slår jag rekord dom veckorna, ja då har jag fuskat dom första 3...
Kommer även bli lite tuffare mot mig själv med kosten, inte så att jag ska ner i vikt. Utan mer stoppa viktuppgången..
Sen ska väl nån cykel dyka upp också under denna period, så jag kan lägga nått extra pass ute:-)

Idag är det dock lugn träning som gäller, ska försöka få ordning på nån cykel så jag kan rulla ute ikväll. För blir kvällsträning då Christina jobbar under dagen, men det funkar det med.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift