Inga vilodagar...

Igår cyklade jag inget, men några vilodagar har jag inte just nu. För rehabiliteringen ska köras, fortfarande mkt jobb med rörligheten och styrkan. Går mer och mer åt styrkehållet dock, för jäklar vad svag jag är.. Är helt otroligt vad muskler försvinner snabbt, hjälper ju till också att dom var och är rätt trasiga. Så finns att jobba med nu, kan dock inte ta i ordentligt än. Då blir smärtan för stor, så får jobba med muskel för muskel.. Just nu ligger mkt fokus på höften, har nästan ingen styrka kvar där. Kan liksom inte hålla emot ett steg, utan att vicka in höften.. Men jag har som mål att kunna jogga i vinter, och det ska jag göra!!

Idag blir det monark trotts finväder ute, vill ha full koll på vissa pass:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift