Ute igen.

Perfekt väder i morse för cykling, +20 och mulet. Så när alla dragit på jobb och fritids mm, ja då drog jag ut och rehabade. 50 min cykling ute i naturen, vad kan vara bättre än det?? Provade att ta i lite igen också, så körde dryga 21min med det tryck jag just nu pallar med. Sträckan gick snabbare än i onsdags och snittwatten var högre, NP låg på 322w..  Men då ska man tänka på att stagesveven mäter på vänster sida, och det är ju min friska sida.. Så sanningen är nog inte riktigt 322w, men det viktiga just nu är att det blir bättre och går snabbare :-) Gjorde väl rätt ont i benet under tiden, men är en rätt "kontrollerad" smärta. Vid vissa tillfällen försvinner kontrollen, men dom blir färre och färre. Sen verkar det som höger ben just nu orkar ca 20min med tryck, sen måste jag slå av. Men ser framsteg och det taggar ordentligt, då kan jag liksom leva med att det gör ont..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift