Skogsrull

Igår blev det en skön sväng i skogen med Christoffer, är lagomt för mig nu att cykla i det tempot. Även roligt att göra det tillsammans med honom, och att han ber om att få följa med :-) Planen var annars monark igår och ett test av benet, men den står ju kvar. Så tar det nån annan dag,  rehab träningen behöver ju inte vara så strikt.
Men testade ändå en maxminut på Monarken efteråt, finns att jobba på om vi säger så... Kan ju liksom inta ta i max och på den nivå jag klarar av blir jag väldigt trött på, känner även hur svag jag är i högerbenet. Men är ändå ett steg framåt, men jag vill ju kunna stå upp och spurta med full kraft nu!! Otålig är man ju, så detta kanske är nyttigt för att träna mitt tålamod.  För er som för bok så hamnade minuten på ca 450w..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack