Kämparpass

Igår blev det ett pass både inne och ute, började inne med den där maxtjugan. Sen på med kläder och ut på cykeln en stund, ville få lite friskluft också. Sen är det skönt att trampa bort lite negativa tankar efter tjugan ute... Egentligen gick den ju inte så dåligt, förbättrade mig ju sen början av januari. Detta med sega ben, har ju tränat 10dar i sträck utan vila mm. Kan komma på många bortförklaringar, men det är ju bara resultat som räknas. Jag ville ha bättre siffror igår, fast får inse att det inte går trolla och att detta var det som fanns i benen just nu. Ska göra ett nytt försök när benen är lite piggare, problemet då är ju om jag inte höjer mig... Sen är det ju så att man nu börjar vara uppe på den nivån där det är svårt att göra stora framsteg, utan man får ta varje watt som nått bra. Men innan februari är över ska jag fixa 380w!! Igår saknades 8w för att nå dit...

Idag ska jag ut och trampa, blir nog ett nytt pass som ska testas. Sånt är ju alltid lite extra roligt 😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift