Lilla svarta..

Då var man igång med detta block, taggad som bara den satt jag på Monarken i morse.. Fast ska väl erkänna att jag var lite trött också, är ju liksom måndag morgon och 11 grader varmt i garaget. Dessutom kom det 2dm snö i helgen och blev kallt i natt, sånt gör en lite mindre taggad..
Men trotts allt detta var det skönt att gasa på, och lyckades bli riktigt trött också. Så en bra start när jag alltid är lite seg i början på blocken, innan middag idag blir det ett pass över under tröskel.

Ett litet tips till alla som inte är helt digitala i sin träning, jag har en 3års dagbok där jag skriver i all träning. Riktigt bra att kunna se exakt vad man gjorde åren innan också, då ser man att hur utvecklingen är och hur man kände året innan samma period. Blir väldigt överskådligt, så jag för ingen träbingsdagbok digitalt utan allt viktigt står i min svarta bok.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift