Brydd..

Allt går ju inte spikrakt framåt med träningen... Mina 60/120 intervaller gör mig faktiskt lite brydd!!!
På alla andra nivåer av min träning är jag där jag var innan skadan, även bättre på många plan och då framförallt tempouthålligheten som är mkt bättre. Men på 60/120 är jag långt efter än, gillar inte detta alls. Borde inte vara så tycker jag, men måste vara nått system i kroppen som tog mkt stryk av kraschen och påverkar just denna förmåga. Frågan är ju då bara om jag ska lägga fokuset på att förbättra det igen eller om jag ska köra på som vanligt, lutar väl åt att jag kör på som vanligt, just denna förmåga är inte viktigast under ett långlopp och sen är jag inte kass utan bara sämre där... Men som sagt det stör mig och ligger i bakhuvudet och gnager!!

Idag är det lite thigt att hinna träna, är marknadshelg så där ska man gå med barnen. Sen ska vi fira en av barnens kusiner som fyller år också, men ska nog hinna få till en timme nånstans också för träning. Vill gärna köra ute då jag kört 7pass på Monarken denna vecka redan...
Planen är 60min all-out, vill ha lite siffror från ett sånt pass också 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack