Test 2

Test nr 2 i morse, maxtest där jag höjer 35w varannan minut tills det tar stopp. Tyckte det kändes tungt i början och mitten och i slutet, kanske borde man köra detta test på kvällen istället...
Men att det känns tungt på slutet är väl kanske inte konstigt, utan är väl så det ska vara 😁
Var en liten kamp mot min hjärna idag där jag hela tiden försökte intala mig att det kändes bra, och att det bara vara att kämpa på och inte ge upp för då skulle jag bara ångra mig sen.
Så kämpade på hela vägen in i kaklet och satte nytt pers tillslut, bra för moralen det!
Är riktigt skönt att jag hela tiden tar kliv i rätt riktning, visar ju att jag gör rätt med min träning. Så 2månader till sen ska jag vara redo!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift