Fredag.

Fredagar brukar jag köra 60/120 på morgonen, har inte gjort det på 2veckor dock. Gick så jävla kasst senast att jag ville dra nått gammalt över mig, så har undvikit dom ett tag nu. Men idag tog jag tjuren vid hornen och körde, gick väl inte jättebra men ingen katastrof iallafall. Men fortfarande vägrar dessa intervaller följa med i utvecklingen som dom andra gör, måste vara att jag prioriterar andra egenskaper just nu. Detta kan ju ha gjort att styrka och explosivitet har halkat efter, man kan väl inte vara bra på allt.. Eller så tog skadan på ett sånt sätt att just dessa egenskaper blev svårast att återfå, vem vet?? Jaja värdesätter hursomhelst min egenskap att köra längre på 5w/kg än dessa, mrn kommer fan inte ge mig innan jag orkar 14st 60/120 på 8w/kg igen också!!

Även beställt ny glasögon för 2017, har kört med ett par oakley i ett par år. Men inte använt dom så mkt då jag inte riktigt trivts i dom, men hoppas på dim här nya nu. För är rätt skönt att slippa få kvistar och grus i ögonen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift