Tviveltider

Nu är det den här tiden på året som jag tvivlar på mig själv, tycker alla andra verkar köra på bra och många är det som satsar. Kommer vara några väldigt starka gäng ute på långloppen i år, trenden att sporten växer verkar hålla i sig även detta år. Det är ju riktigt skoj!!

Men när man ser allt detta och sitter här uppe så blir man lite stressad, känner ändå i år att jag är mindre stressad än tidigare år. Men ska erkänna att man nu börjar ifrågasätta sig själv lite, kör jag rätt träning och kommer jag vara redo?? Jag tror det men säker kan man ju inte vara, är väl därför man blir osäker. Men tror det sämsta man kan göra är att ändra upplägg för att man ser andra göra saker, utan ska hålla mig till min plan och min typ av träning. Sen får jag helt enkelt se hur det går i sommar, går det bra och jag gör dom resultat jag vill har jag en tävling jag vill åka. EM i långlopp i Svit, Slovakien tror jag det låg i. Den typen av banor passar mig riktigt bra och skulle vara skoj att få köra utomlands igen, så det får bli ett av årets mål 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack