Ett av dom bättre.

Körde igår ett tufft och riktigt bra pass, kan ha varit ett av mina bästa någonsin..
Var ett grusvägsrally på 6mil, så inte jättelångt men nog för att bli trött.  Hade lite motvind första halvan, men hade också ordentligt med tryck i benen. Hade över 5.4w/kg i snitt under första timmen, det har jag aldrig haft förut.. Och sen kunde jag ju faktiskt fortfarande trycka på, tappade lite watt i medvinden men medelfarten gick upp istället 😊
Så dom 6milen gick med 36.3 km/h i snitt, det är faktiskt rätt bra med Mtb tycker jag. Så var ordentligt trött när jag kom hem, och gick omkring några timmar i en dimma.. Men kände mig ändå väldigt nöjd och frustrationen över att inte kunnat köra Engelbrektsturen var som bortblåst!! 

Idag ska jag ut och ha skoj på hoj, ska testa 2018 års modell av Speedfox på stigarna.. 😀😀
Då blir det nog mindre saltavlagringar på kläderna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack