Nya rekord

Helt klart är jag snabbare på stigarna än någonsin tidigare, har nog både med teknik och fysik att göra. Gårdagens pass kördes på en gammal beprövad slinga, 2varv skulle köras. Rekordet satte jag 3dar innan SM 2015 och det var 29.43 detta var enda gången jag kommit ner under 30min, det tänkte jag slå var min plan.. Och det gjorde jag, 27.59 är nya rekordet!!
Så känns faktiskt rätt bra nu inför tävlingarna som kommer, jag har verkligen gjort allt jag kunnat. Är i mitt livs bästa form som 38åring och det är ju det enda jag kan göra något åt själv, sen hur snabba andra är får jag se. Men deras form kan jag inte påverka, utan kan bara försöka se till att min dagsform också blir optimal. Så sista veckan in mot SM nu blir viktig, kan inte slappna av riktigt än 😊

Idag hoppas jag på ett lugnt pass på några fina stigar, bara hålla igång benen lite.

Kommentarer

Jag är övertygad om att du både har fysik och teknik som räcker till. Det gäller "bara" att ha dagen när det gäller. Lycka till!!!
Samuel sa…
Ja den där dagen vill man ju ha :-)
Lycka till i helgen nu Tomas
Anonym sa…
Alltid lika undebart med nya rekord :-)
Anonym sa…
Bra jobbat, det var väl inte rekordrundan jag missade att du kom och agerade stoppkloss en stund.?
Samuel sa…
Tackar. Nä det var mitt lugna fina pass vi träffades på :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift