Hemma igen och omtag

Kom igår hem efter en kanonbra vecka i Stockholm, väldigt intensivt då vi hann med mkt men också väldigt roligt. Kan verkligen sakna Stockholm ibland, när vi var ute i Aspudden där vi bodde blev jag nostalgisk. Skulle trivas där även nu, men sen är ju faktiskt Norrland även rätt bra!!

Var ju sjuk innan vi åkte och sen 5dar där nere utan cykel och en massa mat och godis, så att cykelturen igår skulle gå snabbt var ju ingen risk.. Körde bla runt en bana som tar 14-15min på stigarna här, försökte köra snabbt.. Flåsade som aldrig förr, men farten var låg. Tur man vet att det oftast bara tar några dar innan man är på banan igen, annars skulle man bli deppig. Nu är det till att skärpa till träningen och kosten igen, för fullt fokus tre veckor fram på LL SM. Ska göra allt som går för att kunna prestera ett bra resultat där, står därför bla över Xco SM. Resor av den längden har börjat slita för mkt på min kropp, är dock riktigt sugen på Engelbrektsturen. Men då köra det som ett kvalitéts träningspass, men det kan jag också göra hemma mot mig själv och wattmätaren.. Så får se hur det blir😊
Så nu kör vi igång igen med mer inlägg här och hård träning igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift