Vilken helg...

Ojoj vilken helg det blev detta.. Började med att bilen brann upp, men det orkar jag inte gå in på mer just nu. Men blev lite stressigt att ta sig iväg mot Umeå sen där hela familjen skulle bo på hotell inför racet på lördag, väl där var det bara att få i sig lite mat och gå isäng. Lördagen blev årets varmaste dag och en lång sån, först skulle barnen tävla och det gjorde dom bra. Sen när det var klart fick man byta mode till sin egen tävling, kände mig lite osäker på form och ork. Sen är banan inte optimal för mig men jobbat mkt på att köra snabbt på dessa typer av banor, så kändes ändå bra. Gjorde ett bra lopp och kunde kontrollera det rätt bra, men att bli av med Henrik Enberg efter stigarna är inte lätt.. Men tillslut fick jag lucka och kunde vinna med 30sek, verkligen skönt!!

Efter loppet fick vi vänta ett tag i värmen på prisutdelning, barnen var lite less på värmen och allt.. Men efter det drog vi till några vänner som bjöd på middag, riktigt trevligt och gott. Hemma i Lycksele vid 23 och då var vi alla trötta..
Igår var det materialvård och ihopmontering av nån cykel, lite träning också.

Idag blir det tufft dubbelpass, och förhoppningsvis en hel vecka med tuff träning. Då jag nästa vecka tar helledigt från all cykling och drar på semester 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack