Ändrade planer

Tog mig idag friheten att ändra min träningsplanering, skulle ha vilat idag. Men jag började inse att det skulle bli jävligt svårt att få till nån träning imorgon, är redan fullspäckat på lördagsschemat. Så jag tog och flyttade vilodagen till imorgon och försökte gasa på idag istället, lite slitna ben men tog mig igenom nästan enligt planen. Skulle köra ett stegpass där man börjar med långa intervaller och jobbar sig ner till kortare tid men högre watt, var helt fantastiskt jobbigt!!
Var tvungen att fuska lite på 3 av intervallerna med en micropaus, så helt nöjd är jag inte! Får hoppas att jag får revanch på det här passet i framtiden:-) Tror dock att det här passet satt där det skulle, för sällan har jag varit så trött och skakig timmen efter förut... Så vilodagen imorgon kommer jag att njuta av med gott samvete!! Då blir det bla brödbak med barnen i bagarstugan och firande av min sambos systerson senare på kvällen:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack