Fy va jobbigt

Att ta ut sig så mkt man orkar under 3tim är fan jobbigt!! Visste inte riktigt hur hårt jag skulle våga gå ut, ville ju inte vägga efter 1.40... Men försökte hålla ett ordentligt tryck ändå under första timmen, det gick bra. Sen kom timme 2, den funkade också helt ok. Hade en svacka efter 1.40 ungefär där jag började undra om jag skulle orka 3 tim, men hade som mål att i 2tim hålla trycket sen bara överleva. Så efter 2tim fick jag nytt mod och kunnde fortsätta med bra fart, men var ju inte direkt explosiv när jag provade spurta uppför en backe efter 2.30:-)
Tappade lite fart mot slutet men inte så farligt ändå, och kunde efter 3tim rulla in på gården och traska mot grillkåtan där dom satt och grillade hamburgare. Den satt inte helt fel kan jag säga!!
Snittpulsen på dom 3tim landade på 163 = 85%av max..

Sen blev det kaffe:-)

Kaffepaus:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift