Magura Återkallar

Såg att Magura återkallade bromsarna MT6 och MT8, blev lite orolig att jag skulle bli tvungen att skicka iväg mina. Men som tur var ingick inte mina i serien som var defekt:-) Men ni som har dessa bromsar gå in på deras hemsida och kolla om ni är berörda.
Kommer nog att få hem ett riktigt stort paket med prylar inom en snar framtid, detta då jag får alla prylar som ligger hos Ulf:-) Blir 2 ramar, 2 sadelstolpar, 2 styren, 2 styrstammar, 1 vevparti, 1 par tubhjul 29", pedaler, 2 vevlager mm... Det ända som då saknas är mina framgafflar och dom hoppas jag ska vara klara snart också..

Mår mkt bättre nu igen, var nog nån tillfällig feber jag åkte på i söndagskväll. Hade lite ont i halsen igår men inget farligt, så jag körde mitt planerade skidpass. 5*4min backintervaller, börjar hitta tekniken igen på skidorna. Men nog är det bra mkt roligare att cykla, fast som komplement till all TC cykling är det ju skoj.

Idag är halsen i stort sett helt bra så det blir träning efter schemat:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack