Ännu en vecka

Snart är ännu en vecka avklarad, och nästa vecka bara står där och väntar. Veckorna den här årstiden ser ju rätt lika ut, men jag har ju fått lite nytt då jag tränar lite annorlunda nu. Det har varit en rejäl boost för viljan att få lite nya pass och ett nytt upplägg, att kroppen också svarar på den nya träningen gör ju att man får ännu mer inspiration. Idag ska jag ut och försöka mig på det här med distans igen, målet är 3 tim och hoppas på en pigg kropp hela vägen:-)
Sen ska jag göra nått som väldigt sällan händer om jag inte är sjuk, vila både Må och Ti. Det kan nog vara bra då jag är lite sliten och sen väntar 5 dagar med riktig hård träning, men det här är inget jag själv skulle vågat göra. Utan jag hade nog bara malt på i samma hjulspår, men det är väl det här som är en av vinsterna med att någon utifrån sitter och tittar på vad man ska göra. Lättare att se vad som behövs då och med den kunskap som Micke har litar jag till 100% på honom, tror att det här med att anlita honom kan vara det bästa jag gjort för mig själv på mkt länge:-)

Gårdagens 40min strax över tröskeln gick fint och jag klarade mig med att dela upp den i 2 delar, skön känsla det här med att vara lite trött och sliten men ändå kunna prestera bra:-))

Sen kommer det nog att bli en bra paketöppnar vecka nästa vecka:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift