Nytt samarbete

Kommer under 2013 testa en ny leverantör av energiprodukterna, Squeezy Nutrition blir det. Planen från början var ju att fortsätta kör med samma produkter som förra säsongen, och fattade det som att det var klart med ett samarbete där. Men helt plötsligt slutade dom svara på mail mm... Och eftersom att jag inte direkt får grejorna utan måste betala så skiter jag i det då. Började då kolla runt vad som fanns på marknaden och hittade då Squeezy, dom har många intressanta produkter, en som jag blev lite extra nyfiken på är denna.


Man ska tydligen klara sig rätt bra utan att tillföra vätska med denna, och det tycker jag är kanon. För under dom relativt korta lopp vi kör vill jag kunna klara mig utan flaska, har ju även begränsad tillgång till lagning under loppen. Så den här ska hårdtestas av mig:-) På måndag ska nog ett paket fyllt med energi komma upp till mig. Bör väl även här tillägga att jag faktiskt kommer betala för grejorna, får dock ett bra pris från dom vilket jag är mkt tacksam för!! Att dom sen har kanonservice också är ju ett stort plus:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack