Tiden

Som heltidsjobbande, tränande småbarnsförälder så är tiden ens värsta fiende. Just nu är jag inne i en period där det faktiskt flyter på och jag hittar luckorna för träningen, visst blir det thigt och inte mkt tid över för  annat. Men känner mig rätt nöjd med mina rutiner just nu, att man sen skulle bli totalt idiotförklarad av nästan alla andra om dom fick reda på schemat för en dag skiter jag i:-)
För att förklara för en oinvigd varför man lägger ner så mkt energi på träningen har jag slutat med för länge sen, undviker tillochmed ämnet träning på jobbet bara för att slippa förklara..
Just därför ska det bli riktigt skönt när säsongen drar igång och man får träffa likasinnade igen:-)

Kommentarer

cykelola sa…
Förstår EXAKT vad du menar! men genom åren har man lärt sig. Vi är inte 20 längre :-)
Samuel sa…
Nä och vilken jäkla tur det är, för när jag var 20 hade jag noll koll:-)
Anonym sa…
Hur gammal måste man vara för att ha koll. För jag är nog inte där än..=D
Samuel sa…
Full koll får man nog aldrig, men som 20 åring var det ju nog svårt att se till att man inte blev utan dasspapper hemma;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack