Bokat boende..

Bokat och fixat boende inför SM nu, blir riktigt lyxigt. Det ligger en bit bort från tävlingsplatsen men jag tycker bara det är skönt. Sen är det ju viktigare med att man trivs och att det ligger vackert till, servicen är också av bästa slag!! Kommer bo på Casa de Töjren:-) Ett mkt fint All inclusive boende!! Tack för att jag får våldgästa er ännu en gång.

Har ju inte kunnat köra SM banan, men hoppas att jag har tolkat det jag läst fel... Verkar nästan som det blir en Göteborgsbana igen.. Visste det kan väl vara skoj, men vad är det för fel på att ha med en backe med på tävlingarna?? Jaja ska inte gnälla innan jag kört den själv och sen är det ju så att man måste lära sig gilla alla typer av banor... Så nu måste man väl träna slätdrag..

Kommentarer

Anonym sa…
Jag skulle nog säga att Södertälje är backigare än Göteborg. Snävare och tightare med. Tycker nog generellt att det är en roligare bana. men jag vet inte än.
Anonym sa…
södrtäljes bana innehåller 4 backar varav tre ordentliga backar!
Samuel sa…
Ok det låter ju bra det:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack