Mot stugan

Idag bär det av till stugan, mina föräldrar och min son är redan där. Så det är jag och mina flickor som drar dit idag:-) Blir nog en del fiske och förhoppningsvis lugnt och skönt. Jag kommer börja cykla ut dit om en stund, sen kommer tjejerna i bilen efter några timmar. Verkar som jag kommer ha monstermotvind, så kan bli ett långt pass... Men jag får väl mosa på så gott det går:-)

Såg även att det skickats ett paket från Tyskland till mig igår, innehåller lite småplock som handtag och kedjor mm Men också nya klingor från Absolute Black, en 36 och en 34a.. Blir till att testa budgetvarianten av XX1 med en X0 type2 bakväxel. Vill ju också använda mitt fina vevparti och det kan jag ju med dessa klingor:-)


Sen tycker jag det blir lite dyrt att konvertera all hjul med ny body för att kunna köra 11 delat, så jag får se till att klara mig med 10delat. Får helt enkelt se till att vara stark nog att ta mig runt med 36tänder bak;-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift