Tack

Den här perioden när jag varit lite under isen rent mentalt har det varit riktigt skönt att ha en coach, har varit så bra att bara behöva kolla på datorn vad som ska tränas. När det finns nerskrivet vad som ska göras så känns det så mkt lättare att genomföra det också, och när nån annan håller koll på vad man gör kan man ju inte fuska:-) För hade jag skött allt själv så vettefan hur mkt träning det blivit av... då hade jag nog varit under isen rent fysiskt också.. Nu har jag tack vare Mickes träning fortfarande bra tryck i benen, resten är väl också påväg tillbaka:-)

Gårdagens backfyror gick riktigt fint och jag kunde bli så där aptrött som man ska bli! Kunde även hålla jämn fart på dom, var bara den 3e som blev lite långsammare. Fast inte så mkt 6-7sek bakom var jag då, sen på den sista var jag uppe på ett snitt på 21.7km/h igen:-) Backen jag kör i är 1.9km lång och stiger 90m, så inte superbrant men tror den liknar stigningarna i Sydafrika rätt bra. Sen är den lagomt brant för att kunna ligga på bra och hålla jämnt tryck:-)
Idag blir det ett lätt rullpass för att lufta benen om tiden finns och om det vill sluta regna... Sen är det på det imorgon igen med lite riktig träning:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift