Energisnål??

Cyklade ju upp till stugan i lördags, det är 13mil dit och med stormvindar rakt mot mig och vägomläggningar tog det 4.5timmar. Fick bitvis ta i ordentligt bara för att ta mig framåt.. Men kände att träningen jag gjort för att öka uthålligheten funkat, detta trotts avsaknad av riktig distansträning.. Benen tog  inte slut som dom brukar göra under såna långa pass. En annan grej jag upptäckte är att jag nog är rätt energisnål.. Kunde ju cykla hela tiden utan riktig svacka med bara en halv liter vatten, fast det kanske inte är så märkvärdigt. Jag kör ju sällan så långa pass så har inte så bra koll!

Resten av tiden uppe i stugan har varit bra, MKT mat och lite vila för själen som var behövlig. Har nu min sista semestervecka.. Känns hemskt!! Semestern har ju knappt börjat..

Formen har jag ingen koll på alls just nu, ska köra nått testpass i slutet av veckan för att kolla av hur det står till. Förra testpasset var ju ingen höjdare så hoppas det går bättre denna vecka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack