En sån dag..

Ja igår var en sån där dag man helst bara glömmer och går vidare, det stog TT på schemat.. Var grymt seg och trött hela dagen, och inte blev jag piggare innan kvällen kom och TT skulle köras. Men släpade mig ut i garaget och hämtade hojen, skulle köra här på Furuvik för att spara tid och den banan är mkt kurvor med korta brytbackar.. Försökte intala mig själv att det kan gå bra trotts att känslan säger nått annat, men fy satan va dålig jag var!! Inget tryck och kände mig obekväm på cykeln hela tiden, kom fel in i massor av kurvor trotts att jag kan banan utantill.. Men nu har jag haft en sån här dag och då är det ju en mindre sån dag att ha i livet, så då borde det vara lite mindre risk att det är en sån dag på SM... Får hoppas på det i alla fall:-)

Imorgon bär det nog iväg upp till stugan ett par dagar med familjen, ska bli skönt bara inte myggen invaderat helt och hållet..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack