Hat 4or..

4or är nog mitt lilla hatpass, fast det är ett kärleksfullt hat... När kroppen funkar är ju känslan efteråt riktigt bra, men när det går sämre är dom skoningslösa!!
Effekten av dom är ju dock så pass bra att man inte vill vara utan dessa pass, och det är ju rätt bra för pannbenet att kämpa sig genom dom. Tidseffektiva är dom också vilket inte ska underskattas, sen får man ju lyssna på GT's musikmix som hjälper en igenom:-)
Har en fin utvecklingskurva på dessa pass under denna vinter, och efter  mitt senaste pass saknas det "bara" 10 W till min drömgräns:-) Så kanske kommer det målet att nås innan våren, hoppas på det iallafall!!

Jobbar även lite med Norrlands teamet just nu,  beställde igår 3 cyklar och idag 1 till. Blir en 27.5a och resten 29or, skulle själv vilja pröva Big7an.  Men måste nog nöja mig med cyklar nu... Att hålla hjul till 2 olika storlekar blir rätt dyrt också.. Men drömma får man ju göra, drömmer om en lvg hoj också. Den här väcker ett stort habegär hos mig!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift