Snart vardag..

Sista röda dagen på ett tag nu, visst är det skönt med ledighet och storhelger.. men jag gillar vardagen också, då finns liksom inga krav utan man får bara vara sig själv:-) Sen är det ju så att jag jobbat en hel del under dessa dagar också, har ju haft sånt flyt att jag kan styra schemat lite under dessa helger. Så jag har jobbat dom röda dagarna och varit ledig dom vanliga, man går lite mindre minus på att vara pappledig då. Det är ju inte så fett med pengar när en måste vara föräldraledig så gäller att minimera utgifterna.
Så nått träningsläger till våren blir det inte, hade tänkt åka till Cypern och Sunshine Cup men det blir inget med det. Men det klarar jag mig nog utan, är ju bara att träna på lite hårdare här hemma:-)
Drömmer om att få hänga med Merida till Mallorca i slutet av Feb och vara med när proffsteamen presenteras och provcykla nyheterna, men för att få göra det måste jag nog cykla fortare själv. Så får väl sikta på det till 2015:-)

Idag är det jobb och vila på schemat, benen är lite trötta så det blir skönt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack