Långhelg..

Den här helgen blir inte riktigt vad jag tänkt!! Christoffer ska upp till stugan med Farfar och farmor, så jag och flickorna skulle vara här hemma. Men nu kommer jag att måsta jobba ett 24tim pass mellan lördag och söndag... Inte riktigt så skoj faktiskt, men är bara att köra på. Har dessutom blivit kallt igen -26 nu på morgonen, vad är det man säger livet är tufft mot dom tuffa;-) Nädå så hemskt är det ju inte, är ju bara jag som inte gillar när planerna inte håller.

Körde 4or igårkväll, försökte mig på ett nytt rekord, det höll i 2,5 intervaller sen tog jag slut!! fick ta 10 sek paus för att kunna fortsätta och på sista sjönk watten en hel del, men tycker det var ett godkänt försök:-) Så träningsmässigt följer jag planen väldigt bra, nu gäller det bara att orka fortsätta. Men så länge motivationen är så pass hög som det är just nu är det inga problem att traggla på, sen kan man ju bara göra sitt bästa:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack