Sega ben å vilodag

Vilade ju i måndags, men blir en vilodag idag med för benen är sega nu.. Pallar visst inte mer än 2 dagar med träning;-) Det beror väl kanske också på vad man bedriver för träning... Känner mig nöjd med träningen både i tisdags och igår, så vilar med gott samvete. (satt ett pb och årets bästa 4*4)
Har blivit bättre på det iår, annars är det rätt svårt att tillåta sig vila när motivation och mål är höga. För när man själv inte tränar verkar det ju alltid som alla andra tränar extra bra, men det är ju ofta bara inbillning. Är rätt lätt att försöka lite för mkt, och då blir det ju inga resultat av det jobb man lägger ner.
Men nu när jag har hjälp utifrån med träningen av nån jag litar fullt ut på, och man ser resultat av träningen så känner jag mig lugnare:-) Då slappnar man av bättre och får pga det ännu bättre effekt av träningen, då blir det en positiv spiral:-)

Som ni märker är jag ovanlig positiv för att vara i Januari månad.. Kommer nog lite bitterhet också men ska försöka hålla mig mer på den här sidan:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack