Bra kämpat

Gårdagens  träning blev ett kvällspass, har otroligt mkt i huvet just nu. Det påverkar träningen en del då jag känner mig trött, men samtidigt är det skönt att få ta i lite. Körde ett pass igår som är för don hjärndöda, tog ett wattal som jag vill klara av i 40min 350w. Sen ska jag hålla mig över det hela tiden med så lite vila som möjligt, var segt men kämpade på. Fixade  det på 43min..

Imorse var det dax igen, härliga morgonintervaller.. Sovit dåligt och var trött, men återigen slog tjurskallen in och jag körde på, tog det dock lite lugnare. Men man märker att kroppen kan mer än vad man tror, skillnaden mellan detta pass och då jag är som bäst var ca 4%.. Så inte så mkt, därför är jag riktigt nöjd med detta pass!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack