En vanlig lördag

Igår var det en helt vanlig lördag, dom brukar se ut ungefär så här numera. Upp vid 06 då Isabelle vaknar, sen hålla henne tyst och nöjd så dom andra barnen får sova lite längre. Dom vaknade igår vid 8, så då kunde man slappna av lite mer.. Städade lite och dammsög här hemma innan jag gick ut med storbarnen, dom åkte lite skidor och snowboard. In igen och fixa iordning semlor till eftermiddagens fika, fick besök av några vänner vilket var trevligt. Efter det börja laga middag, och hålla igång ungarna:-), sen äta och städa undan allt igen. Ta fram lördagsgodis mm, dricka lite kaffe. 19.30 lägga Isabelle och efter att jag vaknat till (somnade en liten stund vid nattandet) på med cykelkläderna och bege sig ut i vinterkvällen. Skulle köra ett TT men var för mjukt efter elljusspåret, så tappade då peppen.. Blev istället ett tröskelpass på 30min. Kom hem och duschade innan jag tömde det som var kvar i godisskålarna, kl23 letade jag mig isäng och somnade vid 24 kanske.
Idag blir det nog en repris på gårdagen, och sen var det dags för en ny vecka igen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift