Elit/Veteran

En ständig fråga för mig, har alltid velat köra elit. Men har aldrig känt mig som en elitåkare... Så det har varit en del flaxande mellan klasserna, men nu ska jag hålla mig i en klass ett par år. För första gången i mitt liv så känner jag mig som elit, så där ska jag köra i minst 2år framöver. Iallafall om jag får hålla mig frisk:-)
För mig handlar klasserna om en känsla, och har haft svårt att få en känsla för mig själv som elit. Men som sagt gör jag faktiskt det nu, trotts heltidsjobb och 3barn. Men ser inte det som en ursäkt längre, för min vilja nu är att bli en bra elitåkare. Sen om jag lyckas eller misslyckas det återstår att se, men jag spänner iallafall bågen. Får hoppas kroppen håller för det jag utsätter den för:-)

Idag är det dubbelpass och morgonpasset är gjort och det gick som det skulle, kännde mig lite stark igen:-)
Innan middagen ska det avverkas ett till monarkpass, då med lite segare ben hoppas jag..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack