Glad och tacksam..

Ligger och ska sova nu, men måste bara skriva lite.. Känner mig rätt glad just nu, anledningen kanske är rätt löjlig. Men fick en kommentar på mitt tidigare inlägg, var någon som var imponerad av att jag orkade satsa som jag gör. Svarade som vanligt något som att det inte var så märkvärdigt, förminskar ofta mig själv.. Men började sen tänka lite mer på det, och blev väldigt glad över den positiva kommentaren. Så tack för den:-) Det gjorde min dag och alla behöver vi lite beröm ibland, och jag ska bli bättre på att ta till mig positiv kritik. Ser mig inte själv som en inspirationskälla, men vore ju fantastiskt skoj om jag kan inspirera någon.

Kvällens intervaller gick också bra, tröskelpass i form av 60/30 i 30min. Snittwatten landade på 341w, så riktigt bra med tanke på att det kändes rätt safe. Nya tag imorgon!

Kommentarer

Jag måste verkligen hålla med i den kommentar du fick. Du håller i, kör med stort omfång och med hög kvalité. Det är ju "lätt" att få ihop träningstid om man rullar på. Men ska det vara strukturerat och med kvalité, så krävs förutom mycket planering en rejäl obändig vilja och motivation för att hålla i. Tittar vi på nivån du trampar på är den enligt min bedömning hög och jag ser fram emot att följa dig under säsongen.
Samuel sa…
Tack så mkt Tomas! Får hoppas sommaren blir bra:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack