Månen och jag..

Igår kväll var det jag månen och en tom skog, spåren som jag körde på var lösa och sliriga. Inte dom bästa förutsättningarna alltså, men temperaturen var perfekt med -1. Körde nått typ att TT efter stigar, men tog dom rätt slumpmässigt såväl ingen bana jag körde. Gasade på i 33min sen lite rull hem, är svårt att få upp intensiteten ordentligt tycker jag i snön, men gick helt ok ändå. Blir ju väldigt bra balans och core träning också, är ju inte det lättaste att hålla sig på den smala snöiga stigen..

Idag blir det ett lite lugnare pass på ca 2tim är planen:-)  Om den håller blev det en helt ok vecka detta med 8 cykelpass.. Skulle ju vila lite denna vecka också,  men kroppen och huvet har velat köra på lite. Så då gör jag det:-)
Nästa vecka ska jag gasa på ordentligt, så då är det bara att hoppas det håller. Vill få till 2 riktigt tuffa veckor först, men det är så mkt som måste funka runtomkring också. Måste ju få sova ordentligt och hinna med jobbet mm, men går ut för att köra på:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack