Nära ögat

Och inne i en lite tung period just nu, ser negativt på mkt. Men så brukar det vara denna årstid, är ju mörkt och kallt nästan hela tiden. Försöker hålla mig så positiv som möjligt, men ibland ledsnar man bara. Så är det nu, känns som jag behöver en positiv överraskning eller nått.

Igår var det nära ögat att träningen uteblev, men tog mig samman och klev ut i garaget efter 20. Körde 4min intervaller med 1min vila mellan, tanken var 8 st. Hade en tanke om att dom första 4 skulle gå relativt lätt, och sen skulle det börja bli jobbigt. 2 min in i den andra blev det jobbigt, huvet försökte få mig att ge upp hela tiden efter det.. Tur man lärt sig att inte lyssna.. Fick gräva rätt djupt men tog mig genom 8st tillslut, så rätt nöjd efteråt när jag även fixade wattmålet. Skulle hålla mig över 360w på alla och det gick, för 2-3 år sen var detta vad jag körde 4*4 på, så det går framåt:-)
Idag är det veckans lätta pass, ett par timmars rull:-) Men är lite kallt just nu, hoppas det blir lite mildare under dagen. För annars blir det inte riktigt lika roligt..
Tar jag mig ut så har jag kört 9 cykelpass denna vecka, vilket var målet så det är väl något att vara nöjd med också.

Kommentarer

Anonym sa…
Du behöver en LC4:a.... ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack